HildaIsTheName

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Hilda ögren - 1 mars 2014 16:35

Hej alla läsare!
Nu så kom vi hem från matchen och vi van med 11-4!
Här kommer lite bilder! :D

Nu så kommer min "look of today" ;)

Idag så har jag på mig ett par svarta byxor som heter Milla.
Sen har jag en grå tröja som det står "NYC" på. Sen till det så har jag ett par Storbritannien converse som ni kanske såg på bilderna ovanför!
Nu så ska jag o Becka hitta på någonting, skriver mer ikväll.
Bye bye! :D

Av Hilda ögren - 1 mars 2014 13:25

Hej!

Jag har ju inte skrivit på väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt länge så jag tänkte börja göra de idag!

Som ni ser har jag ju stylat om bloggen, jag tänkte att rosa är en väldigt fin färg på en blogg för det gör det lite fräshare. 

Men nu så skypar jag med Alex och han sitter och skriker på ett jävla spel som heter Garrys mod.

Snart så ska jag dra till brogården och kolla när A-laget spelar match, inte för jag vet vilka dom ska möta dock men iaf där så ska jag va me Becka.

När matchen är färdig så ska vi köpa litte godis och kolla på film.

Snart så ska jag göra en look of today så vi hörs sen!

Bye bye! :)

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja alla! Jag är en tjej på 13 bast, gillar att hänga me kompisar, spela innebandy och lite olika saker. jag gillar One Direction. Har ganska mycke saker me dem. gillar djur och att lyssna på musik. de va lite om mig! Tjoooråå! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards