HildaIsTheName

Alla inlägg under september 2013

Av Hilda ögren - 27 september 2013 16:44

Sorry att jag inte har lagt upp på hela dan men, jag hann inte i morse och jag har inte kunnat blogga för jag har haft lektioner och sånt men nu ska jag lägga upp lite bilder :)

Dehär e mina friends! Bloggar mer sen, tjoooråå! <3 ;)

Av Hilda ögren - 26 september 2013 21:37

Idag har inte jag varit så aktiv på bloggen men ska försöka göra tre innlägg om dan! Idag har jag iaf varit hos farmor och hälsat på. Jag har haft skit tråkigt idag men läxan är klar nu iaf. Men nu ska jag bara kolla klart på hela Sverige bakar och sen ska jag sova, annars kommer jag inte upp imorgon, gonatt alla och sov sött!<3 :)

Av Hilda ögren - 26 september 2013 09:57

Gomorron alla mina läsare, idag blev det att vara hemma från skolan igen..... De e typiskt att det ska vara fint väder ute när jag är sjuk. Hoppas att de blir lika fint väder imorgon, för då ska jag till skolan, ska inte missa en dag till, just nu så ligger jag och gosar med min hund Harry. Bloggar mer sen, tjoooråå! ;) <3

Av Hilda ögren - 25 september 2013 21:57

Idag så hade jag och min lillasyster Maja lite mys, det var väldigt gott så här kommer en liten bild bomb på de... :)

Vi skulle smälta choklad....

Vips så va de klart! :)

Häller i lite bär....

Mums me bär!

Och lite godis på de oxå ;)

Tar lite dricka....

Och häller i de :)

Och lite fula bilder på mig och Maja, de va allt för denna stund, ska blogga mer imorgon oxå! Gonatt och sov sött all mina läsare! <3 :)

Av Hilda ögren - 25 september 2013 17:42

  Jag förstår mig inte på läxor. varför ens ha det, varför inte göra arbetet i skolan? Nu ska jag göra en läxa som jag inte fattar någonting av så.... de blir spännande, bloggar mer sen, tjoooråå!   

Av Hilda ögren - 25 september 2013 08:50

Det blev att vara hemma idag, får käka glass och kolla film, jag älskar barnfilmer när jag är sjuk! Då de blir Barbie för mig nu, tjoooråå :p <3

Av Hilda ögren - 25 september 2013 06:36

Nyss vakna nu och har sån jävla huvudvärk!? Så wiiihhoo! (NOT)! Eem jag har inte så mycke mer att säga, kanske kommer några mer blogginlägg senare, kanske lite bilder på de oxå, tjoooråå!???

Av Hilda ögren - 24 september 2013 22:30

Nivås ska jag gå och lägga mig, har varit en jätte rolig dag idag, har varit på bygget och träffa kompisar, sjungit lite och sånt, längtar tills på lördag (ska köpa One Direction biljetter) så aa gonatt alla sov sött??

Hehe..... En liten vild på detta oxå???

Presentation


Tja alla! Jag är en tjej på 13 bast, gillar att hänga me kompisar, spela innebandy och lite olika saker. jag gillar One Direction. Har ganska mycke saker me dem. gillar djur och att lyssna på musik. de va lite om mig! Tjoooråå! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards