HildaIsTheName

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

Godmorgon alla läsare! :)

Av Hilda ögren - 30 december 2013 11:48

Hej!
Nu har jag och Linnea vaknat och snart ska vi gå upp och göra oss iordning. Idag vet jag inte vad vi ska göra, får se om de händer något sen!
Men.... Idag kanske mitt löshår kommer, har alltid velat ha långt hår men de slutar växa när de är någonstans vid bröstet. Men nu så ska vi chilla lite till och sen äta frukost och göra oss iordning. Bloggar mer sen, heeejjjdåå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda ögren - 2 mars 2014 19:49

Hej hej! Nu sitter jag här och skriver igen som jag inte gjorde imorse eller igårkväll... men då görjag de nu! Idag har jag varit med Becka och vi gjorde väll inte så mycke. Men imon e de ju skola, och då känner jag dra åt helvete med skolan! J...

Av Hilda ögren - 1 mars 2014 16:35

Hej alla läsare! Nu så kom vi hem från matchen och vi van med 11-4! Här kommer lite bilder! :D Nu så kommer min "look of today" ;) Idag så har jag på mig ett par svarta byxor som heter Milla. Sen har jag en grå tröja som det står "NYC...

Av Hilda ögren - 1 mars 2014 13:25

Hej! Jag har ju inte skrivit på väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt länge så jag tänkte börja göra de idag! Som ni ser har jag ju stylat om bloggen, jag tänkte att rosa är en väldigt fin färg på en blogg för det gör det lite fräshare.  Men ...

Av Hilda ögren - 30 december 2013 22:38

Hej! Nu så sitter jag i min säng och nästan somnar, jag orkar värkligen inte lägga upp julklapparna idag men jag ska göra de imorn (JAG LOVAR)! Nu så ska jag ta på mig pyamas och sen kolla lite på tv. Mitt löshår kom aldrig idag men då kommer d...

Av Hilda ögren - 30 december 2013 14:51

Tja! Nu så är jag och Linnea hemma hos mig och kollar tv, ska snart äta något. Sen någon gång vid fem så ska jag baka cheese cake med mamma tills imorn. Men innan jag bakar cheese cake så ska jag lägga ut mina julklappar. Bloggar mer sen, bye bye...

Presentation


Tja alla! Jag är en tjej på 13 bast, gillar att hänga me kompisar, spela innebandy och lite olika saker. jag gillar One Direction. Har ganska mycke saker me dem. gillar djur och att lyssna på musik. de va lite om mig! Tjoooråå! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards