HildaIsTheName

Alla inlägg under november 2013

Av Hilda ögren - 7 november 2013 12:20

Tja! Jag har inte bloggat på ett tag för att jag har haft skola och det har varit stressigt på morgonen och träningar och kompisar. Men nu så ska jag ta tag i det och börja blogga tre gånger om dan! Men nu så väntar jag på min musiklärare för vi ska ha musik och sen så ska vi ha slöjd, så bye bye!   

Av Hilda ögren - 5 november 2013 10:10

TJA!

Blogga aldrig igår för att det var så stressigt på morgonen så jag hann inte, sen när jag kom hem så skulle jag äta och sen på träning och sen så skulle jag göra mig iordning på kvällen! 

Men nu ska jag göra ett inlägg med mina favoritlistor och dem kommer här...

Det här här mina favorit listor... Fast dem två först gillar jag mest! Men nu när jag vet hur man gör så kommer jag uppdatera mina listor så varje gång jag har gjort en ny lista eller något sånt så kommer jag lägga upp det på bloggen! Men nu sitter jag och har engelska så jag ska fortsätta med det, kommer nog två inlägg till sen, tjoooråå!     

Av Hilda ögren - 3 november 2013 23:44

Hej alla!
Imorse så färgade jag ju Majas hår och här kommer "före" och "efter" bilderna ich medans vi gjorde det, det blir tyvärr ingen video för min dator dampade :(
Men här kommer bilderna...

FÖRE...

HAR I FÄRGEN...

EFTER..
Så blev det och vi båda blev jätte nöjda! Men nu ska jag sova, bloggar mer imorgon! Ska göra en sånhär "look of today" så gonatt alla! <3

Av Hilda ögren - 3 november 2013 20:52

Tja! 

jag har nu kommit hem från träningen, jag har inte tränat på ett tag så det var skönt att springa av sig lite.


Men nu så ligger jag i sängen och lyssnar på ONE DIRECTIONS nya låt och den heter "Story of my life" och jag älskar den!! Och muskvideon som har kommit ut nu älskar jag med!


Men vad jag har gjort idag... Jag har varit med Madde och vi kolla på film och lite videoklipp och sånt, och imorse så färga jag Majas hår, och jag och hon blev både jätte nöjda med resultatet! Och om ni inte visste det så älskar jag, värkligen ÄLSKAR att hålla på med hår! Fast det som är tråkigt är att jag har inte långt hår själv, vill ha löshår men har inga pengar till det   Alltså nu snackar vi riktigt löshår här, tejp löshår som kostar typ 1000 spänn.... Men får vänta lite te med de då, men bloggar mer sen... bye bye   


Av Hilda ögren - 3 november 2013 20:52

Tja! 

jag har nu kommit hem från träningen, jag har inte tränat på ett tag så det var skönt att springa av sig lite.


Men nu så ligger jag i sängen och lyssnar på ONE DIRECTIONS nya låt och den heter "Story of my life" och jag älskar den!! Och muskvideon som har kommit ut nu älskar jag med!


Men vad jag har gjort idag... Jag har varit med Madde och vi kolla på film och lite videoklipp och sånt, och imorse så färga jag Majas hår, och jag och hon blev både jätte nöjda med resultatet! Och om ni inte visste det så älskar jag, värkligen ÄLSKAR att hålla på med hår! Fast det som är tråkigt är att jag har inte långt hår själv, vill ha löshår men har inga pengar till det   Alltså nu snackar vi riktigt löshår här, tejp löshår som kostar typ 1000 spänn.... Men får vänta lite te med de då, men bloggar mer sen... bye bye   


Av Hilda ögren - 3 november 2013 11:14

Idag ska jag tona Majas hår till lite ljusare, sen så vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir väll att va me nån kompis eller något! Men imorn så är ju höstlovet slut och då blir det ju inte lika roligt på vardagarna, mindre kompisar och mindre tid för att slappa, men då kommer jag lägga up "look of today" varje morgon så får ni se vad jag har på mig om dagarna. Men sen så kanke jag lägger upp en video på när jag tonar Majas hår! Tjoooråå!     

Av Hilda ögren - 2 november 2013 22:45

Halloj!  

Det blev ett litet inlägg till, Hade så tråkigt så jag tänkte att designa om min blogg lite, jag tänkte göra en ny header men jag orkade inte det så jag tog lte nya färger på yttre bakgrundsfärg och sånt, och jag tänkte att... jag gillar ju lila, så dehär ar typ en lila blogg!Och istället för att säga att det är en röd tråd genom min blogg så säger jag att det är en lila tråd genom min blogg så det blir in lilla lila dagbok typ, så det blev min färg!

Sen så bytte jag bakgrund och då blev det denhär bakgrunden...

 

Det står "Don´t cry, say fuck you and smile" och jag älskar den, för den berättar att man ska vara stark och att man ska lite på sig själv om man bråkar med någon t.ex Men nu så ska jag gå och lägga mig! Gonatt!   

Av Hilda ögren - 2 november 2013 21:11

Hej alla!


Jag älskar musik så jag är glad att spotify uppfanns! Spotify är mitt liv, jag lyssnar på det hela tiden, värkligen HELA tiden! När jag är hemma, när jag går till skolan, i bilen, när jag cyklar, när jag är med kompisar, i skolan, på lektionerna, när jag är ute osv...

Men jag skulle gärna vilja lägga ut mina listor på min blogg fast jag vet inte hur man gör! Om ni kan så kan väll ni skriva i kommentarerna eller om ni har mig som några andra kontakter... Men hoppas ni kan hjälpa mig!



Min dag!


Idag har jag varit med Cc, och vi har varit och plockat adväntsmossa med hennes mamma, och sen åkte vi till minneslunden och tände ett ljus för hennes pappa, och sen åkte vi till björneborg och tände lite ljus där! Sen så åkte vi och fika hos hennes mormor och morfar som bodde i björneborg, sen åkte vi hem! Och då väntade vi på en kompis som Cc skulle va me för jag skulle hem. Så jag fick skjuts hem, och när jag kom hem så kolla jag på tv och käka kebabrulle! SÅ JÄVLA GOTT ÄR KEBABRULLE!! FINNS INGET BÄTTRE!! Men nu så ska jag sova hos min lillasyster, vi brukar sova hos varandra för vi tycker de e kul. Men imorgon så ska jag tona Majas hår igen, det syndes inte så bra förra gången så jag och Maja gick och köpte en ljusare toning för hon vill bli ljuare i håret, men nu ska vi kolla på TV och sen så ska vi gå och lägga oss så jag säger Gonatt nu! GONATT!!    

 

 

 

Hehe....   

 

Såhär såg jag ut igår på bodaborg....  

 

 



Presentation


Tja alla! Jag är en tjej på 13 bast, gillar att hänga me kompisar, spela innebandy och lite olika saker. jag gillar One Direction. Har ganska mycke saker me dem. gillar djur och att lyssna på musik. de va lite om mig! Tjoooråå! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards